For arrangører

Tilmeld jer som arrangør til Kulturnatten 2025 her.

Her kan I oprette og tilgå jeres arrangørprofil og indtaste arrangementer fra den 1. maj.

Tilmelding som arrangør

Drømmer I om at skabe oplevelser ud over det sædvanlige for et meget engageret publikum, så er det her I kan tilmelde jer som arrangør til Kulturnatten og til Den Lille Kulturnat.

  • Arrangør ansøgning!

  •  
    Strength indicator
  • Navn på den institution, forening eller organisation der afholder arrangementet

  • Der er to kategorier af institutioner, der deltager på Kulturnatten.
    Gruppe A:
    Museer og andre permanente udstillingsbygninger, biblioteker, kulturhuse samt statslige, kommunale og lokale arkiver, ikke-kommercielle institutioner med faste åbningstider, der har en offentligt tilgængelig samling eller særligt enestående seværdigheder, Zoologisk Have og kirker og statsanerkendte trossamfund.

    Gruppe B:
    Kultursteder, ikke-kommercielle (medborgerhuse, uddannelsessteder, m.fl.).
    Øvrige ikke-kommercielle aktører (rådhuse, Folketinget og ministerier).
    Foreninger, anden offentlig administration, organisationer o.l., der måske har til huse i bygninger af særlig arkitektonisk eller historisk interesse eller på anden måde favner kulturbegrebet. Dog er det en forudsætning, at det ikke er intentionen at rekruttere medlemmer til arrangementer under Kulturnatten.
    Kommercielle aktører (f.eks. boghandlere, gallerier og kunsthåndværkere med arbejdende værksteder).
  • Ansvarlig person

  • Ansvarlig person 2

  • Dette er kun hvis der er flere der arbejder med jeres arrangement
  • Om arrangementet

  • Her skriver du hvad dit arrangement indeholder, hvor det bliver afholdt samt andet relevant om arrangementet
  •  
  •  
  •  
  •  

Ny arrangør

For at få en aktiv arrangørprofil, skal I indsende en arrangøransøgning via formularen nedenfor. Tilmeldingen foregår i to trin:

1) Ansøg om at blive arrangør og afvent godkendelse. Foreningen Kulturnatten vurderer, om I kan deltage ud fra de fastlagte kriterier, som er gjort rede for her (link til retningslinjer og kriterier) Svar vil blive fremsendt til den mail, der er angivet i ansøgningen, inden for tre hverdage.

2) Husk, at ansøgningen ikke gør det ud for indholdsbeskrivelsen af jeres arrangement. Når I er blevet godkendt som arrangør, skal I logge ind her og gå til jeres arrangørside og kan nu begynde indtastningen og beskrivelsen af jeres arrangement.

Tilmelding fremadrettet
Når I er oprettet som arrangør i den nye database, vil jeres profil være aktiv ved næste Kulturnat.

Find vejledning til indtastning af arrangementer her.

Indtastningerne vil først være synlige for Kulturnattens gæster, når programmet offentliggøres.

Alle deadlines i forhold til tilmelding fremgår af siden Vigtige datoer.